Отримуйте інформацію першими!

Створіть власну підписку в Prozorro.sale та отримуйте інформацію в телеграм на вашому смартфоні або комп'ютері!

Підписатись

Прозорість – рушійна сила якісного розвитку ринку

Купівля або оренда нерухомості, яка перебуває в державній або комунальній власності зажди була складним процесом, який найчастіше супроводжували бюрократичні виверти і махінації з фінансовими документами. З 2016 року «ProZorro. Продажі» зробили цей процес більш зрозумілим для людей і менш доступним для тіньових схем чиновників. Тепер в м Черкаси та по всій області власник нерухомості – колишнього заводу, поверху адміністрації, квартири, окремого кабінету в лікарні, цілого підвалу будинку культури – може подати необхідні документи і виставити її на аукціон для здачі в оренду або продажу. А той, хто шукає приміщення під офіс, фітнес зал, танцювальний клас, магазин канцтоварів чи склад, може знайти для себе підходящий варіант, запропонувати найвищу ціну на торгах і перемогти.

Ubiz.ua є саме тим майданчиком, на якому зібрано і систематизовано всі пропозиції. Ми надаємо покрокові інструкції та пояснення, щоб у вас було більше можливостей і бажання провести всі операції прозоро і вигідно для всіх учасників угоди.

Інформація, можливості і організація процедури

Для того, щоб розмістити актив для аукціону, продавцю необхідно зареєструватися і послідовно заповнити всі поля з інформацією про аукціон та об’єкт продажу:

  • назва та опис аукціону, ким виставлений лот і контактна особа, цінові показники (стартова ціна і за кв.м, крок), дата проведення, а якщо передбачається здача в оренду – її тривалість;
  • опис нерухомості (поверх, наявність інженерних систем, фізичний стан), площа, призначення згідно з класифікатором, адреса місцезнаходження.

Також необхідно додати кілька фото і план, паспорт торгів, типовий договір. По кожному об’єкту нерухомості відводиться певний термін для можливості внесення змін в подану інформацію.

Щоб авторизуватися на сайті і мати можливість в м Черкаси для продажу або купівлі, здачі або взяття в оренду квартири або офісного приміщення з аукціону, необхідно зробити реєстраційний внесок, а зі сторони покупця – також гарантійний внесок. Якщо одні торги проводяться з підвищенням ціни (англійський варіант), то інші – зі зниженням (голландський). Кожен із них складається із трьох кроків.

Щоб взяти участь в аукціоні і запропонувати свою ціну також необхідно заповнити поля реєстрації, завантажити відповідні документи, зробити внески і дати згоду на обробку інформації. Після завершення торгів той, хто пропонує нерухомість, має кваліфікувати покупця або орендатора (має право і на дискваліфікацію), затвердити складений протокол аукціону та укласти договір. Аукціон вважається завершеним лише після заповнення поля дати підписання договору та натискання на «Завершити аукціон». Після цього протокол, договір і надана покупцем документація потрапляють у відкритий доступ.

Рух назустріч потребам людей

В м Городище або Тальне, Золотоноша або Жашків для пошуку продажу або здачі в оренду квартир, складів або робочих кабінетів можна відкрити онлайн-карту на нашому сайті – і нерухомість всієї Черкаської обл - до ваших послуг. Також, щоб отримувати оновлену інформацію, ви можете підписатися на розсилку Ubiz.ua і скористатися функціями телеграм-боту для швидкого цілеспрямованого пошуку.

Можливості збору і вивчення інформації онлайн збільшують можливості для вдалого придбання, відсутність контакту між кожним потенційним покупцем лоту і продавцем або орендодавцем виключає лазівки для маніпуляцій, а надання інформації та навіть підписів у електронному вигляді суттєво економить час та ресурси. Оплата через Приват24 або EasyPay – це одночасно про зручність, прозорість та швидкість.

Поширені запитання

🔎 Де можна побачити повний перелік лотів, які виставлені на продаж?

📌 На сайті ТОВ "Ю.БІЗ" – ubiz.ua представлений повний перелік лотів ProZorro.продажі

📁 Які категорії товарів можна придбати на сайті ubiz.ua?

☎ Як взяти участь у торгах?

✅ Ви можете звернутися до наших менеджерів за телефонною консультацією: