Для доступу до всіх функцій системи необхідно авторизуватись, або зареєструватись
Розділи
Програми лояльності
Тема інтерфейсу
Навігація
Розширений фільтр
Аукціон завершено. Договір підписано
Організатор торгів
UA-EDR, 35597574, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ МАЙНОВИМ КОМПЛЕКСОМ" РІВНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Богдан Михалюк, kpumk@ukr.net, 380673634341
Україна, 35350, Рівненська область, смт. Квасилів, ВУЛИЦЯ МОЛОДІЖНА, будинок 18
Вся нерухомість на карті!
Переглянути574,41 грн. без ПДВ
5,74 грн. без ПДВ
1 500 грн.
53,19 грн.
Запис на перегляд
Ознайомитися з документацією (нерухомість)
Допомога
Закон України про оренду державного та комунального майна: Переглянути
Порядок передачі в оренду державного та комунального майна: Переглянути
Закон, ст. 13 пункт 3: Для участі в аукціоні потенційний орендар подає в ЕТС заяву на участь в аукціоні, вимоги до якої встановлюються адміністратором ЕТС, в електронній формі. До заяви додаються:
1) для потенційних орендарів – фізичних осіб – громадян України – копія паспорта громадянина України;
2) для потенційних орендарів – іноземних громадян та осіб без громадянства – копія документа, що посвідчує особу;
3) для потенційних орендарів – юридичних осіб:
витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань України – для юридичних осіб – резидентів;
документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, – для юридичних осіб – нерезидентів;
інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і причина його відсутності;
4) документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску на рахунок оператора електронного майданчика.
Закон, Ст. 13. Пункт 9: Орендодавець не затверджує протокол аукціону, не укладає договір оренди за результатами аукціону з потенційним орендарем, який:
не подав документи або відомості, обов’язкове подання яких передбачено цим Законом;
подав неправдиві відомості про себе;
відмовився від підписання протоколу аукціону або договору оренди за результатами аукціону на право оренди того самого об’єкта.
Не можуть бути орендарями:
фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України “Про санкції”, а також пов’язані з ними особи;
юридичні особи, інформація про бенефіціарних власників яких не розкрита в порушення вимог Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”;
фізичні та юридичні особи, зареєстровані в державах, включених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом, а також юридичні особи, 50 і більше відсотків статутного капіталу яких належать прямо або опосередковано таким особам;
фізичні та юридичні особи, які перебувають у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) або у процесі припинення;
працівники орендодавця – щодо майна, яке надається в оренду такими орендодавцями;
працівники уповноважених органів управління та балансоутримувачів – щодо майна, оренда якого погоджується такими уповноваженими органами управління або яке знаходиться на балансі таких балансоутримувачів.
Постанова 483 пункт 74: Переможець
електронного аукціону підписує протокол про результати електронного аукціону та надає його оператору електронного майданчика, через якого ним подано цінову пропозицію, протягом трьох робочих днів з дня, наступного за днем його формування електронною торговою системою
Постанова 483 пункт 77: Оператор електронного майданчика, через якого переможець електронного аукціону набув право на участь в електронному аукціоні, підписує протокол про результати електронного аукціону та надсилає його орендодавцю протягом чотирьох робочих днів з дня, наступного за днем його формування (якщо електронний аукціон відбувся).
Постанова 483 пункт 78: Після
отримання від оператора електронного майданчика, через який подано найвищу цінову пропозицію, підписаного переможцем електронного аукціону та таким оператором протоколу про результати електронного аукціону орендодавець затверджує та оприлюднює протокол через особистий кабінет протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем його формування в електронній торговій системі, та натискає електронну кнопку “Протокол затверджено” в інтерфейсі особистого кабінету, після чого електронному аукціону автоматично присвоюється статус “очікується підписання договору”. Зазначений строк закінчується о 18 годині останнього дня строку, встановленого для оприлюднення протоколу.
Постанова 483 пункт 74: Переможець
електронного аукціону укладає договір оренди об’єкта оренди та підписує акт приймання-передачі з орендодавцем протягом 20 робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу про результати електронного аукціону.
Постанова 483 пункт 80: До укладення договору оренди або в день підписання такого договору переможець електронного аукціону зобов’язаний сплатити на рахунок, зазначений орендодавцем, авансовий внесок у розмірах та порядку, що передбачені проектом договору оренди майна, опублікованим в оголошенні про передачу майна в оренду, а в разі проведення електронного аукціону на продовження договору оренди – також вартість невід’ємних поліпшень (у разі їх здійснення чинним орендарем згідно з пунктом 158 цього Порядку) у сумі, зазначеній в оголошенні про продовження договору оренди.
Постанова 483 пункт 81: Протягом 20 робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу про результати електронного аукціону, між орендодавцем, балансоутримувачем та переможцем електронного аукціону укладається договір оренди об’єкта оренди за результатами проведення електронного аукціону, який в межах зазначеного строку оприлюднюється орендодавцем в електронній торговій системі через особистий кабінет.
Акт приймання-передачі підписується та оприлюднюється одночасно з укладенням договору оренди об’єкта оренди, крім випадків, передбачених пунктом 42 Порядку. У таких випадках акт приймання-передачі підписується протягом наступного робочого дня з дати отримання відповідного дозволу Антимонопольного комітету на концентрацію.
Закон, Ст. 13. Пункт 10: Після закінчення аукціону сплачений потенційними орендарями гарантійний внесок повертається потенційним орендарям, які не стали переможцями аукціону, протягом 10 робочих днів з дня затвердження протоколу аукціону орендодавцем, крім випадків, визначених Порядком передачі майна в оренду.
Гарантійний внесок повертається на ваш баланс, ви можете залишити кошти для участні у наступних торгах (крім малої приватизації) або вивести їх через ваш особистий кабінет (на панелі меню обрати вкладку “Баланс” потім вибрати “Повернення коштів”, вписати необхідну суму і сформувати запит. Кошти повертаються в автоматичному режимі.
Реєстраційний внесок не повертається.
Постанова 483 пункт 83: Після
оприлюднення укладеного договору оренди та підписаного акта приймання-передачі і натискання електронної кнопки в інтерфейсі особистого кабінету, електронному аукціону автоматично присвоюється статус “аукціон завершено. Договір підписано”.
Зв'язати обліковий запис з телеграм
Період редагування | 08.04.2021 09:50 - 20.04.2021 20:00 |
Період уточнень | 08.04.2021 09:50 - 25.04.2021 20:00 |
Період пропозицій | 08.04.2021 09:50 - 25.04.2021 20:00 |
Період кваліфікації | 25.04.2021 20:01 - 11.05.2021 12:12 |
Початкова ціна реалізації лоту | 574.41 грн. без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону | 5.74 грн. без ПДВ |
Гарантійний внесок | 3000 грн. |
Реєстраційний внесок | 710 грн. |
Мінімальна кількість учасників | 1 |
Лоти виставляються | 1 |
60 місяців
нежитлове приміщення
10.8 м.кв.
04232000-3 , Адміністративна будівля, приміщення в адміністративній будівлі
PA01-7 , Оренда
QB29-3 , З питань законодавства у сфері нерухомості
Україна, 34700, Рівненська область, Корець, площа Київська, 5
Запитання:
Чи розміщенні в приміщенні, в якому знаходиться обєкт оренди органи державної влади або органи місцевого самоврядування? Якщо так, то які?
Відповідь:
Доброго дня! У об’єкті оренди органи державної влади або органи місцевого самоврядування не знаходяться.
Запитання:
Із оголошення вбачається, що в данному випадку "Балансоутримувач" та"Орендодавець" поєднані в одній особі. Враховуючи те, що "Орендодавець" є "Балансоутримувачем" значної кількості комунального нерухомого майна територіальних громад Рівненського району, чи є Комунальне підприємство "Управління майновим комплексом" Рівненської районної ради належним "Орендодавцем" в данному випадку, враховуючи обмеження встановлені ст.4 ЗУ "Про оренду державного та комунального майна" та відповідними розясненнями Фонду державного майна України ? Оскільки відсутність правосубєктності "Орендодавця" при укладені договору оренди буде підставою для його розірвання та/або визнання недійсним, неукладеним.
Відповідь:
Доброго дня! Згідно пункту «в» ч. 2 статті 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», орендодавцями є, зокрема, органи, уповноважені представницькими органами місцевого самоврядування, - щодо єдиних майнових комплексів, нерухомого майна і споруд, майна, що не увійшло до статутного капіталу, яке перебуває у комунальній власності.
Відповідно до пункту 2 рішення Рівненської районної ради Рівненської області від 08.09.2020р. №1094 встановлено, що для цілей оренди відповідно до пункту в) частини другої статті 4 Закону, органами, уповноваженими Рівненською районною радою бути орендодавцями нерухомого майна і споруд, майна, що не увійшло до статутного капіталу, спільної власності територіальних громад Рівненського району, крім єдиних майнових комплексів, є балансоутримувачі відповідного майна.
Запитання:
Яким органом прийнято рішення про включення обєкту оренди (лоту) до Переліку першого типу? Зазначте номер, дату та орган яким прийнято таке рішення. Опублікуйте будь-ласка у відповіді це рішення.
Чи належним органом прийнято зазначене рішення та чи дотримано при цьому процедуру визначену ЗУ "Про оренду державного та комунального майна" та Порядком № 483-2020-п?
Прийняття вищевказаного рішення неуповноваженим на те органом або порушення процедури його ухвалення є підставою для скасування аукціону (торгів) та визнання договору недійсним, нечиним, неукладеним!
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до пункту 4 рішення Рівненської районної ради Рівненської області від 08.09.2020р. №1094, доручено районній державній адміністрації за погодженням з постійною комісією районної ради з питань економічного розвитку, інвестиційної політики, комунальної власності, будівництва та розвитку інфраструктури вирішувати питання щодо погодження передачі в оренду; погодження умов договорів оренди; внесення змін до договорів оренди; продовження договорів оренди; скасування або зміну рішення балансоутримувача або орендодавця про включення/відмову у включенні об’єкта до Переліку першого типу; передачі в суборенду майна, що передається в оренду на аукціоні; надання згоди на здійснення ремонту орендованого майна; зарахування частини витрат орендаря на здійснення ремонту в рахунок орендної плати; здійснення невід’ємних поліпшень орендованого майна; інші питання, пов’язані з передачею в оренду майна спільної власності територіальних громад Рівненського району.
Листом Рівненської районної державної адміністрації від 25.03.2021р. за рекомендаціями постійної комісії районної ради з питань економічного розвитку, інвестиційної політики, комунальної власності, будівництва та розвитку інфраструктури від 16.03.2021р. надано відповідні погодження.
Запитання:
В оголошені до лоту зазначено про наявність погодження органу управління балансоутримувача, проте наофіційних веб-ресурсах органів управління "Балансоутримувача" відсутнє таке рішення чи будь яка інша інформація про надання зазначеного погодження. Просимо у відповіді зазначити орган, що надавав таке погодження, датута номер рішення чи іншого розпорядчого документу про погодження та опублікувати його.
Відсутність такогого погодження або порушення процедури його надання (отримання) є підставою для скасування аукціону (торгів) та визнання договору недійсним, нечиним, неукладеним!
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до пункту 4 рішення Рівненської районної ради Рівненської області від 08.09.2020р. №1094, доручено районній державній адміністрації за погодженням з постійною комісією районної ради з питань економічного розвитку, інвестиційної політики, комунальної власності, будівництва та розвитку інфраструктури вирішувати питання щодо погодження передачі в оренду; погодження умов договорів оренди; внесення змін до договорів оренди; продовження договорів оренди; скасування або зміну рішення балансоутримувача або орендодавця про включення/відмову у включенні об’єкта до Переліку першого типу; передачі в суборенду майна, що передається в оренду на аукціоні; надання згоди на здійснення ремонту орендованого майна; зарахування частини витрат орендаря на здійснення ремонту в рахунок орендної плати; здійснення невід’ємних поліпшень орендованого майна; інші питання, пов’язані з передачею в оренду майна спільної власності територіальних громад Рівненського району.
Листом Рівненської районної державної адміністрації від 25.03.2021р. за рекомендаціями постійної комісії районної ради з питань економічного розвитку, інвестиційної політики, комунальної власності, будівництва та розвитку інфраструктури від 16.03.2021р. надано відповідні погодження.
Запитання:
п.26 Порядку 483-2020-п визначено обовязкові відомості (інформацію) про потенційний обєкт оренди. Однак в оголошені Організатора та вдоданих файлах відсутні всі необхідні відомості та додатки визначені зазначеною нормою. Вказане обмежує доступ потенційних орендарів до повної інформації про лот, обмежує конкуренцію і в подальшому буде підставою для скасування аукціону (торгів) та визнання договору недійсним, нечиним, неукладеним!
На підставі викладеного просимо усунути зазначене порушення п.26 Порядку 483-2020-п та додати всі передбачені вказаною нормою додатки (інформацію)
Відповідь:
Доброго дня! В оголошенні зазначено інформацію передбачену Порядком передачі в оренду державного та комунального майна затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020р. №483
Запитання:
Відповідно до п.4 ст.6 ЗУ " Про оренду державного та комунального майна" -
Після прийняття балансоутримувачем рішення про намір передачі майна в оренду або отримання від уповноваженого органу управління рішення про доцільність передачі майна в оренду балансоутримувач здійснює такі дії:
вносить інформацію про потенційний об’єкт оренди до ЕТС в порядку, обсязі та строки, передбачені Порядком передачі майна в оренду...
Однак зазначені відомості відносно обєкту оренди (лота) до ЕТС у визначений строк та обсязі не внесено. Чим порушено зазначену норму та процедуру в цілому визначену ст.6 Закону...
Просимо опублікувати посилання на публікацію (внесення) до ЕТС зазначених вище відомостей із зазначенням строку та обсягу визначених Законом та Порядком 483-2020-п.
Відповідь:
Доброго дня! зазначена інформація внесена до ЕТС у встановлені строки та у порядку визначеному чинним законодавством України.
Запитання:
Яким органом, коли і згідно якого розпорядчого документу було затверджено умови оренди даного лоту (строк, цільове призначення, розмір орендної плати, гарантійного внеску і т.д.) ?
Прошу опублікувати такий розпорядчий документ, оскільки його відсутність та порушенняпорядку та строків його прийняття є підставою для розірвання договору, визнання його недійсним, неукладеним !
Відповідь:
Доброго дня! згідно наказу Комунального підприємства «Управління майновим комплексом» Рівненської районної ради від 06.04.2021р. затверджено умови оренди та оголошення даного лоту.
Запитання:
В звязку із відсутністю документів, що є підставою для передачі комунального майна в оренду та організації проведення відповідних торгів на офіційних веб-ресурсах органів у сфері управління яких перебуває "Балансоутримувач" і "Орендодавець" та можливим визнанням укладених договорів оренди та процедури організації торгів неправомірними, прошу повідомити особу від "Орендодавця" та "Балансоутримувача" відповідальну за підготовку належних документів, їх подання до ЕТС, повноту та відповідність вимогам законодавства, організацію проведення торгів, щодо цього лоту із зазначенням посади, ПІБ, повноважень та розпорядчого документу на здійснення таких повноважень.
Відповідь:
Доброго дня! Вимогами Закону України «Про оренду державного та комунального майна» та Порядком передачі в оренду державного та комунального майна затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020р. №483 не визначено обов’язку повідомлення потенційних орендарів про відповідальну особу "Орендодавця" та "Балансоутримувача" відповідальну за підготовку належних документів, їх подання до ЕТС, повноту та відповідність вимогам законодавства, організацію проведення торгів, щодо цього лоту із зазначенням посади, ПІБ, повноважень та розпорядчого документу на здійснення таких повноважень.
Запитання:
Відповідно до оголошення "Орендодавця" оцінка майна, а відповідно і початкова вартість орендної плати визначена на підставі звіту про оцінку предмета оренди (лоту), що і передбачено ЗУ " Про оренду державного та комунального майна" та Порядком 483-2020-п. Однак враховуючи заявлену початкову вартість оренди виникає обгрунтований сумнів в об'єктивності і взагалі в наявності зазначеного звіту про оцінку.
Для підтвердження правомірності та об'єктивності визначення оцінки об'єкту оренди (лоту) прошу опублікувати у відповіді заявлений у оголошені звіт про оцінку об'єкта оренди (лоту).
Відповідь:
Доброго дня! Вимогами Закону України «Про оренду державного та комунального майна» та Порядком передачі в оренду державного та комунального майна затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020р. №483 не визначено обов’язку повідомлення потенційних орендарів щодо правомірності та об’єктивності визначення оцінки об’єкту оренди та публікації звіту про оцінку об’єкта оренди.
UA-EDR, 05390939, ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, mkorec850@ukr.net, 380687380114
Документи
Заява на участь
UA-EDR, 05390939, ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, mkorec850@ukr.net, 380687380114
Документи
UA-EDR, 05390939, ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, mkorec850@ukr.net, 380687380114
Документи
Заява на участь
UA-EDR, 05390939, ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, mkorec850@ukr.net, 380687380114
Документи
UA-EDR, 05390939, ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОРЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, mkorec850@ukr.net, 380687380114
Документи
Отримуйте інформацію першими!
Створіть власну підписку в Prozorro.sale та отримуйте інформацію в телеграм на вашому смартфоні або комп'ютері!
ПідписатисьДля цього лоту доступні наступні сервіси партнерів:
Викуп "під ключ"
Фінансування
Реструктуризація
Юридичний супровід
Рейдери під дверима? Захисти бізнес із нами
Рейдери під дверима? Захисти бізнес із нами
Захисти бізнес із нами. Ми бачили всяке. Здивуйте нас. І ми не жартуємо. За роки злагодженої роботи команди Ario нам неодноразово доводилося успішно протистояти рейдерським захопленням бізнесу наших Клієнтів.Незалежно від форми рейдерства - у кримінальній площині чи в господарській, у виконавчому провадженні чи в процедурах банкрутства, ми знаємо, як уберегти бізнес навіть від спроби рейдерського захоплення, або ж припинити напад на Вашу власність і притягнути винних до відповідальності.
Генеральний юридичний партнер - ARIO LAW FIRM
Інвестуй безпечно
Неперевірені контрагенти, непорядні забудовники, та аферисти усіх гатунків - сумна правда сьогоднішнього часу. Не потрапити на їхні гачки, або врятувати вже вкладені гроші - можна. Якщо необхідні кроки робити вчасно і професійно. Формування стратегії та тактики захисту від шахраїв під час інвестування - мають бути комплексними. Ario спеціалізується на комплексному захисті бізнесу і громадян від махінацій під час інвестування. Ми забезпечимо всебічну перевірку Ваших чинних або потенційних контрагентів з і допоможемо відповісти на питання: з ким можна безтурботно мати спільну справу або кому варто довірити Ваші кошти. Ведіть бізнес разом з Ario Це справді безпечно.
Генеральний юридичний партнер - ARIO LAW FIRM
Si vis pacem, para bellum
15 мільярдів гривень. Вражає? А для Ario - це звична справа. 15 мільярдів - це сума коштів, які нам доручили захищати у судах наші Клієнти. Тож якщо Ваша суперечка вже дійшла до суду, або Ви ще готуєтеся до судового двобою - зверніться до Ario Судовий розгляд - це завжди конфлікт, і якщо Ви хочете вийти з нього переможцем, на Вас мають працювати професіонали. Не бійтеся суду - Ario завжди на сторожі Ваших законних інтересів у будь-якому суді.
Генеральний юридичний партнер - ARIO LAW FIRM
Попередній перегляд файлу недоступний
Спробуйте завантажити, та відкрити локально
Завантаження...
якщо завантаження триває надто довго, спробуйте оновити вікно, або завантажити та відкрити файл на компьютері
Як легко відшукати Оренда нежитлового приміщення площею 10,8 кв.м. за адресою: м. Корець, площа Київська, 5 за найоптимальнішою вартістю. Зараз на сайті Державні аукціони ПРОЗОРРО Україна, закупівлі: ФГВФО, СЕТАМ, ФДМУ можна брати участь в державних аукціонах і підшукати найрізноманітніші пропозиції: групу інвентарних об'єктів: бібліотеку, нежитлове приміщення, пам'ятник архітектури. Оренда нежитлового приміщення площею 10,8 кв.м. за адресою: м. Корець, площа Київська, 5 наприклад, вже виставлені на продаж і чекає свого покупця. В даному розділі Оренда майна Ви знайдете ще багато різних варіантів таких пропозицій. Кожен день на сайті знаходять авто конфісковане банком Величезний перелік позицій надано в кожному куточку України, наприклад, в Херсоні
Кращі активи з дисконтом до 99%!
Повертаємо нашим клієнтам Гарантійні внески в день закінчення аукціону!
Ми цінуємо Ваш час!
Для доступу до всіх функцій системи необхідно авторизуватись, або зареєструватись