Сценарій подачі пропозиції для земельних аукціонів.
Для подачі заявки на участь в аукціоні необхідно знайти аукціон по id чи користуючись фільтрами та перейти на його сторінку, де можна ознайомитись з параметрами, активами та документами аукціону. До закінчення періоду пропозицій натиснути кнопку “Подати заявку”.
По натисканню кнопки “Подати заявку”, переходимо до створення пропозиції.
Вгорі сторінки буде інформаційний блок з короткою інструкцією наступного змісту:
Для Прийняття участі в електронних земельних аукціонах потрібно:
1. Отримати електронний вхідний квиток у Виконавця земельних аукціонів;
2. Активувати отриманий Електронний вхідний квиток на сторінці відповідного лоту не пізніше 19-00 дня, що передує дню аукціону;
3. Прийти участь в аукціоні, перейшовши за посиланням, що буде доступне на сторінці обраного лоту.
Для отримання Аукціонного вхідного квитка необхідно надіслати підписану Електронним цифровим підписом (ЕЦП) заяву на участь (з відповідними додатками) в електронних земельних аукціонах та копії документів, що підтверджують сплату гарантійного та реєстраційного внесків на електронну пошту виконавця зазначену в оголошенні про проведення аукціону. Для підписання заяви та доданих документів, скористайтеся безкоштовним сервісом АЦСК (посилання: https://ca.informjust.ua/sign) Підписані ЕЦП документи надішліть на електрону пошту [пошта].
Важливо! У випадку, якщо подані виконавцю документи, відповідають встановленим вимогам, то на електронну пошту, вказану у Вашому профілі, буде надіслано Аукціонний вхідний квиток.
Рекомендовано подавати заявку не чикаючи отримання номера квитка. Тобто ознайомившись та відмітивши чек бокси наступних пунктів:
- надаю згоду на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення персональних даних користувача, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем та на передачу персональних даних Оператору СЕЗТ, з яким співпрацює Оператор відповідно до мети використання СЕЗТ;
- ознайомлений з вимогами Регламенту роботи системи земельних торгів щодо проведення електронних земельних торгів (електронних аукціонів);
- підтверждую відповідність та актуальність данних, що містяться в профілі користувача;
- приймаю умови публічної оферти;
натиснути кнопку “подати цінову пропозицію”. Після чого заявка піде на модерацію адміністратору та збережеться зі статусом “подано”. За статусами заявок можна слідкувати в особистому кабінеті в розділі купую. Також наявна кнопка зберегти як чернетку, вона дозволяє не відправляти заявку на модерацію а лише зберігає її в особистому кабінеті в статусі чернетка.
При подачі заявки за бажанням можна підключити додаткові послуги. Додатковою послугою може бути супроводження цінової пропозиції дозволяє користувачу отримати професійну, кваліфіковану допомогу менеджерів при поданні цінової пропозиції на аукціон. Послуга починає діяти з моменту оплати. При відключенні послуги кошти на рахунок не повертаються. Менеджер зв’язується з клієнтом на протязі 15 хвилин з моменту оплати послуги, при умові правильно вказаних контактних даних у профілі. При скасуванні цінової пропозиції кошти на рахунок не повертаються. Послуга діє в рамках однієї пропозиції та не розповсюджується на повторно зроблені пропозиції.
Після подачі заявки виконуємо інструкцію з інформаційного блока описаного вище. На електронну пошту, вказану у Вашому профілі, буде надіслано Аукціонний вхідний квиток. Коли заявка буде промодерована адміністратором в особистому кабінеті в “купую” її статус зміниться на “Подано(перевірка заяви на участь)”, натиснувши кнопку дія натискаємо “редагувати пропозицію”.
Потрапляємо на вкладку редагування пропозиції де є можливість внести номер квитка та додати необхідні документи обов’язковими є документи, що підтверджують відповідність. Натискаємо кнопку “Оновити цінову пропозицію”.
Заявка оновлюється не змінюючи статус. Після перевірки доданих документів, адміністратор публікує заявку яка змінює статус на “Допущено”.