Новини

Ubiz — сервіс простого використання

15 квітня 2021

Ubiz – акредитований учасник електронної системи публічних закупівель України ProZorro. За його допомогою можна заволодіти об’єктами нерухомості, транспортом, цінними речами чи виграти аукціон на оренду землі. Чіткий алгоритм роботи платформи дозволяє користувачам з’ясувати, як працює програма Прозорро (Прозоро) та відмінності в системі для Замовника та Постачальника.

Спільним для обох груп користувачів є перший крок – «Реєстрація». Для її проходження необхідно заповнити відповідну форму на сайті. Тут треба вказати дані особи чи підприємства, що реєструється. Наприклад, офіційну коротку назву, дійсну електронну адресу та номер телефону, створити пароль. За бажанням клієнти можуть підписатися на автоматичну розсилку новин та пропозицій в СМС, електронних листах та соціальній мережі Телеграм. Після чого система проведе аутентифікацію користувача та надасть доступ до усіх функцій та заходів сервісу.

Подальші дії учасників різних категорій на сайті ubiz.ua значно відрізняються. Адже основне бажання Замовника – отримати недорого доброякісний товар або послугу. При цьому Постачальник бажає працювати, не втративши власної вигоди.

Отже, розглянемо більш детально, які інструкції працюють щодо роботи сайту для поданих груп користувачів.

Поради щодо роботи в ТОВ “Електронні торги України” для Замовників

Наступним кроком, після заповнення анкети слід перевірити e-mail, який вказали попередньо, та перейти за посиланням, що міститься в листі від сервісу. Тим самим ви підтверджуєте свою заявку, щоб продовжити заповнювати анкету уже в особистому кабінеті та пройти ідентифікацію. Тепер можна створити закупівлю, вказавши:

  • назву товару або діяльність служби;
  • бажану вартість;
  • завантажити необхідну для проведення аукціону документацію.

Повідомлення, про оголошення торгів з’явиться автоматично на всіх електронних майданчиках, які співпрацюють з Прозорро. Замовникам варто лише обрати серед переліку платформу Ubiz. Після обрання автоматизованою системою переможця, необхідно перевірити, чи може постачальник виконати всі заявлені умови. Якщо ви вважаєте, що пропозиція учасника не задовольняє ваші потреби, можете відмовитися від такої пропозиції та перейти до заявки того Постачальника, який зайняв чергове місце на аукціоні, використавши нецінові критерії.

Після затвердження переможця, Замовник оголошує про закінчення торгів і повідомляє назву компанії або ім’я особи-переможця, назву закупівлі та кінцеву вартість лоту. Після виконання угоди також слід подати оголошення, вказавши ті ж дані та дату виконання договору або причину невиконання.

Електронні закупівлі: поради для Постачальників

Після збереження всіх даних, необхідно переконатися, що дійсно стали учасником, а не простим спостерігачем. Працюючи з електронною системою, варто забезпечити доброякісний зв’язок з мережею, адже торги, наприклад авто аукціон проводяться в онлайн-режимі.

Система Прозорро, яка є безпосереднім господарем торгів, приймає ставки таким чином, що учасник з найнижчою – може зробити останню пропозицію та коригувати її. Не варто покидати аукціон до остаточного визначення переможця, оскільки Замовник може відмовитися від послуг обраного системою Постачальника і надати перевагу наступному за списком. Відхилення пропозиції може статися через невідповідність вимогам або відмову від підписання контракту.

Наступні кроки Постачальника – обрати варте уваги оголошення, ознайомитись з умовами тендеру та натиснути відповідну кнопку на сайті. Рекомендуємо одразу вказувати найнижчу вартість, яку ви можете запропонувати, оскільки автоматизована система надає перевагу саме найдешевшим пропозиціям. Після чого слід очікувати повідомлення про час проведення аукціону.

Додаткову інформацію та уточнення щодо роботи Ubiz.ua можна отримати, замовивши зворотній дзвінок консультанта на сайті. Можна отримувати корисні повідомлення, створивши підписку через свій гаджет в Телеграм. Ми допоможемо оптимізувати процес з найкращим результатом для усіх сторін.