Для доступу до всіх функцій системи необхідно авторизуватись, або зареєструватись
Розділи
Програми лояльності
Тема інтерфейсу
Навігація
Розширений фільтр
статусу Аукціон завершено. Договір підписано
00:00:00
Інформація про Організатора аукціону
UA-EDR, 01168185, ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІЗ ПРОЕКТУВАННЯ І РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ "ДІПРОЗВ'ЯЗОК"
Балясніков Михайло, m.balyasnikov@diprozvyazok.kiev.ua, +380505048577
Україна, 03110, Київ, Київ, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 3
Статут підприємства
Вся нерухомість на карті
Переглянути4 289,6 грн
400 грн з ПДВ
4 289,6 грн
181 грн
Тип процедури |
Оренда або права використання майна за регламентом на англійському аукціоні
(Майно державних АТ) |
Ідентифікатор аукціону | RLE001-UA-20250606-97061 |
Внутрішній ідентифікатор аукціону | 6842ea04a4bf00dbfea0b264 |
Дата публікації процедури | 06.06.2025 16:15 |
Остання дата зміни процедури | 27.06.2025 08:25 |
Період редагування | 06.06.2025 16:15 - 11.06.2025 18:00 |
Період кваліфікації | 16.06.2025 20:00 - 14.07.2025 18:00 |
Період запитань | 06.06.2025 16:15 - 16.06.2025 18:00 |
Період відповідей | 06.06.2025 16:15 - 16.06.2025 18:00 |
Період подання пропозицій | 06.06.2025 16:15 - 16.06.2025 20:00 |
Період аукціону | 17.06.2025 11:30 |
Стартова ціна лота | 4289.6 грн з ПДВ |
Мінімальний крок | 400 грн |
Гарантійний внесок | 5000 грн |
Реєстраційний внесок | 17 грн |
На фінальну суму нараховується ПДВ | Ні |
Мінімальна кількість учасників | 1 |
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єкта | Ознайомитись з об'єктом оренди можно з 10-00 до 16-00 в робочі дні. Обов'язкова попередня домовленість про прибуття учасника для ознайомлення з об'єктом за тел. 050 504 85 77. |
Перелік та вимоги до оформлення документів | Всі документи (див. файл "Документи Учасника на лот" в розділі "Копії документів і матеріалів на лот"), що вимагаються Організатором цього аукціону, мають бути надані у вигляді скан-копій в кольоровому зображенні. В разі відсутності будь-якого з потрібних Організатору документів, Учасник має надати пояснення про цей факт у вигляді довідки в довільній формі. Організатор аукціону може дискваліфікувати потенційного орендаря на підставі п. 29 Постанови КМ України від 22.09.2023 року № 1032. |
Номер лота | 1 |
Лот виставляється | 1 |
Строк оренди | 1 рік |
Статус процедури | Аукціон завершено. Договір підписано |
Банківські рахунки |
Переглянути
Банківські рахунки
Гарантійний внесок в АТ "ПРАВЕКС БАНК" UAH UA733808380000026000700717695 UA-EDR, 01168185, ПрАТ "Діпрозв'язок" Орендні платежі в АТ "ПРАВЕКС БАНК" UAH UA733808380000026000700717695 |
Період розрахунку стартової вартості | Стартова вартість за місяць |
Надається в оренду блок офісних приміщень №409 (четвертий поверх, праве крило) загальною площею 23,7 м2 у 8-ми поверховому будинку за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, буд. №3 (далі - Об'єкт нерухомості).
Власник будинку – приватне акціонерне товариство «Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «Діпрозв’язок» (свідоцтво про право власності, видане Головним управлінням комунальної власності м. Києва 02.02.2005 на підставі наказу № 59-В від 02.02.2005).
Будинок розташований поруч із Солом’янською площею, фасадом у бік вулиці Солом’янська. Поруч з будинком – зупинки громадського транспорту (автобус, тролейбус, маршрутні таксі). В будівлі працює кафе-їдальня (ліве крило) та невеличка кав’ярня в холі першого поверху (праве крило), навколо будівлі розташовані декілька кафе, магазини (в т. ч. NOVUS, ROZETKA), аптеки, відділення Ощадбанку. В холі першого поверху (праве крило) розташований поштомат «Нової пошти».
Об’єкт нерухомості забезпечений гарантованими електроживленням (власна трансформаторна підстанція, дві незалежні лінії підключення), водопостачанням і каналізацією, на кожному поверсі є окремі туалетні кімнати для чоловіків і жінок. Працюють ліфти. В холі першого поверху облаштовано пост охорони, обладнаний системою контролю доступу і системою відеонагляду Стан приміщення – потребує очищення кімнат від непотребу і сміття після виїзду попереднього орендаря та вивозу їх з території орендодавця (утилізації); приміщення потребують поточного ремонту і заміни вікон (всі ці роботи покладаються на майбутнього орендаря, за його рахунок). Роботи з можливої (за бажанням орендаря) модернізації/ремонту існуючої електромережі (в межах орендованих приміщень) з прокладанням нових ліній, в т.ч. встановлення лічильника електроенергії покладається на орендаря (однолінійна схема електропостачання приміщення обов’язково узгоджується з орендодавцем).
Підключення до Інтернету і телефонії орендар вирішує самостійно, але за погодженням орендодавця.
Призначення Об’єкта нерухомості – здійснення господарської діяльності, але без застосування, зберігання і переробки в орендованих приміщеннях вогненебезпечних, вибухових, хімічних, отруйних, спиртовмісних, наркотичних речовин та прекурсорів, виробів із тютюну.
Інші обмеження щодо використання майна (заборонені цільові призначення):
- Нічні клуби. Кафе, ресторани з нічним режимом роботи (після 22 год.). Сауни, лазні, перукарні.
- Організація концертів та іншої видовищно-розважальної діяльності.
- Готелі, хостели, турбази, мотелі, кемпінги, тимчасові притулки для людей, тощо.
- Комп’ютерні клуби та Інтернет-кафе
- Розміщення суб’єктів господарювання, що надають послуги з утримання тварин.
- Ритуальні послуги. Громадські вбиральні.
- Розміщення суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність зі збору та сортування вторинної сировини.
Вартість оренди не включає вартості комунальних послуг та послуг з утримання Об’єкта нерухомості орендодавцем в належному стані. Вартість комунальних послуг (водопостачання, водовідведення, скид стічних вод, теплопостачання, електроенергія), плата за додаткові витрати: виклик поліції охорони – «тривожна кнопка», використання пожежної та охоронної сигналізації, прибирання місць загального користування та прибудинкової території, профдезінфекція (дезінфекція, дезінсекція, дератизація тощо), обслуговування ліфтів та електроустановок в місцях загального користування, відшкодування податку на землю та відшкодування податку на нерухомість – нараховується пропорційно орендованій площі і сплачуються на умовах договору оренди.
Максимальний термін оренди – 1 рік.
Орендар може робити ремонт в приміщеннях під свої потреби за власний рахунок. (За умови погодження проектно-кошторисної документації на ремонт орендодавцем).
Орендодавець має можливість додатково надати в оренду інші приміщення (офісні, складські, виробничі, тощо), а також надати офісні меблі, що були у використанні (столи, шафи тощо).
23.7
метри квадратні
04232000-3 , Адміністративна будівля, приміщення в адміністративній будівлі
PA01-7 , Оренда
Україна, 03110, Київ, Київ, Соломʼянська вулиця, 3
4822780907
50.42983094747259
30.47434883148358
PA01-7 , Оренда
Інформація щодо реєстрації
Технічні характеристики, нерухомість
23.7
23.7
4
потребує ремонту
Так
Прокладено лінії декількох провайдерів, що надають інформаційно-комунікаційні послуги (інтернет, телефонія тощо)
Згідно договору оренди
Згідно договору оренди
Заява на участь
Інформація про учасника
UA-IPN-FOP, 3251702947, ФОП Клімова Вікторія Віталіївна
Клімова Вікторія, sales@minicomp.com.ua, +380506581623
Всі документи аукціону та пов'язані додатки
Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску
12.06.2025 13:35
Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску
12.06.2025 13:35
Інформація про учасника
UA-IPN-FOP, 3251702947, ФОП Клімова Вікторія Віталіївна
Клімова Вікторія, sales@minicomp.com.ua, +380506581623
Документи до заяви про участь
Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску
12.06.2025 13:35
Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску
12.06.2025 13:35
Заява на участь
Інформація про учасника
UA-IPN-FOP, 3251702947, ФОП Клімова Вікторія Віталіївна
Клімова Вікторія, sales@minicomp.com.ua, +380506581623
Всі документи аукціону та пов'язані додатки
Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску
12.06.2025 13:35
Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску
12.06.2025 13:35
Інформація про учасника
UA-IPN-FOP, 3251702947, ФОП Клімова Вікторія Віталіївна
Клімова Вікторія, sales@minicomp.com.ua, +380506581623
Документи до аварду
Інформація про учасника
UA-IPN-FOP, 3251702947, ФОП Клімова Вікторія Віталіївна
Клімова Вікторія, sales@minicomp.com.ua, +380506581623
Документи та додатки пов’язані з договором
Отримуйте інформацію першими!
Створіть власну підписку в Prozorro.sale та отримуйте інформацію в телеграм на вашому смартфоні або комп'ютері!
ПідписатисьСпеціальні сервіси
Для цього лоту доступні
спеціальні сервіси
партнерів
Юридичний супровід
Кваліфікована підготовка документів та повний супровід до укладення угоди
Викуп "під ключ"
Ваші турботи - наш клопіт. Все зробимо за вас
Рейдери під дверима? Захисти бізнес із нами
Рейдери під дверима? Захисти бізнес із нами
Захисти бізнес із нами. Ми бачили всяке. Здивуйте нас. І ми не жартуємо. За роки злагодженої роботи команди Ario нам неодноразово доводилося успішно протистояти рейдерським захопленням бізнесу наших Клієнтів.Незалежно від форми рейдерства - у кримінальній площині чи в господарській, у виконавчому провадженні чи в процедурах банкрутства, ми знаємо, як уберегти бізнес навіть від спроби рейдерського захоплення, або ж припинити напад на Вашу власність і притягнути винних до відповідальності.
Генеральний юридичний партнер - ARIO LAW FIRM
Інвестуй безпечно
Неперевірені контрагенти, непорядні забудовники, та аферисти усіх гатунків - сумна правда сьогоднішнього часу. Не потрапити на їхні гачки, або врятувати вже вкладені гроші - можна. Якщо необхідні кроки робити вчасно і професійно. Формування стратегії та тактики захисту від шахраїв під час інвестування - мають бути комплексними. Ario спеціалізується на комплексному захисті бізнесу і громадян від махінацій під час інвестування. Ми забезпечимо всебічну перевірку Ваших чинних або потенційних контрагентів з і допоможемо відповісти на питання: з ким можна безтурботно мати спільну справу або кому варто довірити Ваші кошти. Ведіть бізнес разом з Ario Це справді безпечно.
Генеральний юридичний партнер - ARIO LAW FIRM
Si vis pacem, para bellum
15 мільярдів гривень. Вражає? А для Ario - це звична справа. 15 мільярдів - це сума коштів, які нам доручили захищати у судах наші Клієнти. Тож якщо Ваша суперечка вже дійшла до суду, або Ви ще готуєтеся до судового двобою - зверніться до Ario Судовий розгляд - це завжди конфлікт, і якщо Ви хочете вийти з нього переможцем, на Вас мають працювати професіонали. Не бійтеся суду - Ario завжди на сторожі Ваших законних інтересів у будь-якому суді.
Генеральний юридичний партнер - ARIO LAW FIRM
Попередній перегляд файлу недоступний
спробуйте завантажити, та відкрити локально
Завантаження...
якщо завантаження триває надто довго, спробуйте оновити вікно, або завантажити та відкрити файл на компьютері
Як можна знайти Оренда офісних приміщень загальною площею 23,7 м2 за найоптимальнішою ціною? Сьогодні на сайті ТОВ "Ю.БІЗ" можна брати участь в державних аукціонах і придбати найрізноманітніші пропозиції: незавершений об'єкт будівництва цегляної будівлі. Оренда офісних приміщень загальною площею 23,7 м2 наприклад, вже виставлений на продаж і чекає свого нового володаря. В даному розділі Оренда або права використання майна за регламентом на англійському аукціоні Ви зможете знайти ще багато різних варіантів таких пропозицій. Кожен день тут купують металобрухт. Великий асортимент найменувань запропонований в кожному куточку країни, наприклад, в Тернополі.
Кращі активи з дисконтом до 99%!
Повертаємо нашим клієнтам Гарантійні внески в день закінчення аукціону!
Ми цінуємо Ваш час!
Увага!
Для доступу до всіх функцій системи необхідно авторизуватись, або зареєструватись